Última Hora

- -

dijous, de maig 03, 2007

Despres de la Tormenta ve...

EL SANNEDRIN!!!!...

I es que ja fa temps que no es publica res...es per això que aqui van un articles per a que la gent que ens segueix tinga distractió per a una estona....

Durant aquest temps que el sannedrin no ha tingut activitat han passat algunes coses entre altres:
- El poble ja no està pates amunt, ja els nous carrers amb el "fals" adoquí, està possat. Sols queda tapar quatre juntes per a que els cotxes puguen passar. La prova de foc seran les primere plogudes, a vore si els nivells estan be o mal trets, ja que ningú vol que li entre l'aigua per casa.

- El tio Xiri va tancar el bar quan més falta feia, del 20 al 24 el Bar del Poble va estar tancat, no sabem la raó exacta pero si que la Lituana va mantindre el tipo i va servir per a tot el poble.

- Ja han passat altra vegada festes d'Alcoi, sense res remarcable...o al menys no ho sabem.

I farem MENCIÓ ESPECIAL al corredor del Grup, a la "LLEBRE DEL CORRALET", tenim un membre que ja té els dos MARATONS Nacionals més grans en la Butxaca, aquí va la seua crònica:

Si amics, estic viu. Podeu estar orgullos de l'auela i podreu contar als vostres fills i als vostres nets que teniu un amic que es una màquina i que va rebaixar la seu marca personal en la marató quasi en 30 minuts. L'any passt en Barna vaig fer 3h i 57 minuts aquest any en una ciutat prohibida per a mi però tot i a que dir-ho amb una maratò i un ambient al carrer que ja el voldrien per a ells els catalans, vaig rebaixar la marca deixant-la en 3h i 29 minuts. Si voleu observar al detall (cada 5 km) el progres d'aquest ser sobrenatural que esta escrivint-vos podeu entrar a la web maraton de madrid i en la secció resultados poseu el nom DÍDAC i com sols en hi ha un voreu el temps, posició, ritme, foto oficial... Si no voleu fer tanta feina podeu anar diractament a la pàgina
http://www.championchip.es/resultados/detalle.asp?carrera=1&pid=4786
i vos eixi`ra la meua classificació.
Ja estic mes prop dels Keniates, els cabrons van copar els 8 primers llocs.
Tan sols tinc que baixar 1h i 15 minuts la meua marca. Estaven al mateix hotel que nosaltres sopant al seu costat vaig calcular que entre els 8 no pesaen lo que pesa JANQUEROT.
La veritat es que encara que se que no ho enteneu, vaig disfrutar una barbaritat. Ja tinc en la saca els dos maratons més importans d'espanya. A partir d'ara m'en vaig a la conquesta dels maratons més importants d'europa.
Pròxima cita Abril 2008 PARIS.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada