Última Hora

- -

dimecres, de novembre 15, 2006

Desde "El Dique Seco" replica a la llotja.

No hi ha que contar les coses com si foren la fi del món. Està clar que han aparegut veus crítiques davant la irregularitat del minuts que cada jugador ha disputat. Però açò passa en el 90% dels equips, i si fem memòria jo recorde unes 24h en Planes on va debutar el Tot Motor on els minuts que em permeteren jugar es compten amb els dits de la ma.

En fi, davant estos fets i veien que no som tots tant justos, el que està clar es que hi ha que encontrar un fòrmula que ens deixe jugar el suficient a tots però que ens permeta arribar al final del partit amb opcions de victòria. Hi ha partits que es té que assumir que es perdran (podem vore l´exemple de les tres primeres jornades) ara, també està clar que hi ha situacions en les que si es vol traure algo de trellat hi haurà gent que ha de jugar més que altra.

És lògic que segons el nivell de cadascú es tenen unes aspiracions, i és comprensible que a les persones amb major nivell futbolístic de l´equip els coste més assumir que després d´esforçar-se durant tot el partit es perda en l´últim sospir per una errada tonta, que a tots ens passa però a uns més que a altres, o que van fer-te un 5-0.

Davant les conversacions tingudes post-partit, jo veig que hi ha interés en arribar a una entesa pel bé de l´equip, per tant, hi ha que tindre confiança en que tots jugarem suficient, ja que la lliga és llarga i és trobarem en situacions en les que inclús ens toacarà jugar més del que volem.

No se li pot culpar l´actitut del Míster, ja que qualsevol altre en la seua situació havera callat.

Eixa frase del fa més qui vol que qui pot és molt sofrida.

I jo no vaig esta setmana perque encara en fa mal el genoll i em quede a València.

By Vieri

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada