Com mana la tradició el dissabte van haver carreres a la cuna del motociclisme mundial, i com sempre, els pilots espanyols van brillar i també es van estrellar.
125: QUE VIENE EL LOBO! Això es el que deguere entendre el xauet quan li varen llegir la cartilla al gran permi de catalunya. Segon fila a l'eixida, però les derbis no vullgueren arrancar en el moment precis.Pesek encara aplegà quint mentre que Terol acabà el 15. Bautista ho té tot de cara per guanyar el mundial, no va guanyar a l'escenari on el seu patró, el gran nassut, guanyà el seu últim gp a l'any 94 a lloms de una yamaha, però ara pot correr a la defensiva.
250:PALISÓN DE LORENZO: Definitivament i com ja fa temps anem dient Lorenzo es el PUTO AMO, 1.5 segons en la primera volta i a eixida parada en un circuit 1.5 km més curt que el vell assen. Sense fer ninguna animalà i portant la moto per el lloc. La del dissabte recorda a les carreres a que ens tenia acostumats Biaggi en la seua aprilia 250. A Chuparruedas Dovizioso no li va eixir bé la jugada de racanejar en carrera.
MotoGp: TODOS AL SUELO: Això es el que deguere dir el director de carrera als pilots en la reunió del dijous. Rossi va eixir a fer el home i li va eixir bé la jugada, pero el millor de tot va ser la ultima volta entre Hayden i Edwards. La jugada li va eixir bé al primer i si continua no baixant del podi en el que resta de temporada Rossi ho tindrà molt fotut per revalidar el títol. Enguany a Pedrosa, quan se li atravessa un circuit, prou fa que acaba; es el preu de debutar.
End of transmission
Nota: La catedral ja no es el que era. ( By Wanxu)
Aquest any depres d'una gran remodelació el circuit d'Assen ha canviat. L'han acurtat 1,5 km i segons diuen els pilots i els entessos en la matèria l'encant s'ha perdut. Recordem les paraules del gran Nieto " Assen es un circuito que siempre le puedes pedir más, el piloto disfruta por que saca todo lo bueno de la moto". I per supost l'aficció disfruta perque veu als pilots disfrutar.
Amb el nou traçat, com diu Pedrosa " el circuit ha perdut, i és més incomode". Estarem davant de la davallada de la catedral? Si Assen s'ha tornat un un circuit normal, com seran la resta? Quina potser la propera catedral de Motociclisme? Catalunya, València o Jerez? El futur i la gent ho dirà.
Nota: La catedral ja no es el que era. ( By Wanxu)
Aquest any depres d'una gran remodelació el circuit d'Assen ha canviat. L'han acurtat 1,5 km i segons diuen els pilots i els entessos en la matèria l'encant s'ha perdut. Recordem les paraules del gran Nieto " Assen es un circuito que siempre le puedes pedir más, el piloto disfruta por que saca todo lo bueno de la moto". I per supost l'aficció disfruta perque veu als pilots disfrutar.
Amb el nou traçat, com diu Pedrosa " el circuit ha perdut, i és més incomode". Estarem davant de la davallada de la catedral? Si Assen s'ha tornat un un circuit normal, com seran la resta? Quina potser la propera catedral de Motociclisme? Catalunya, València o Jerez? El futur i la gent ho dirà.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada