Última Hora

- -

dimecres, de novembre 24, 2010

La Llebre en València.

Ieeeeeeep. Ja estic per ací.

La mitja de valencia un èxit. Marca personal (temps real) 1h25m25s. El temps oficial és el del crono oficial, el temps real és quan jo passe per baix l'eixida. Sempre hi ha un desfasse.

El dia pintava mal. Fred i molt de vent. 8000 corredors per allí fent l'orso. Per primera vegada eixia sense rellotge, pulsometre... anava a pel, per sensacions. El primer km va ser prou caòtic. Una garbera de por, els mes lentos com sempre estaven davant fent tapó i tot lo mon esquivant i adelantant per on podien. Jo vaig triar el carril bici per fugir del mogolló i aixina i tot els 2 primers km vaig perdre 30 segons. A partir de ahí terreno despejat i a sac. El primer 10.000 em va eixir un poc lent (sempre vols guardar un poquet). Deuria de haver estat en 40m30s, vaig perdre 1minut que despres costa molt de reuperar. La segona part a tope per recuperar fent els ultims km els més rapids. El 2 ultims, pel circuit de la F1 van ser llargs i durs però sabia que la meua millor marca (Santa Pola gener 2010) 1h26m48s podia caure. Al final l'esforç va mereixer la pena i ho vaig, o millor dit vam (Cano venia amb mi i també va fer marca) aconsseguir.



Queda el tro final. El 12 de desembre I Marató Internacional de Castelló. Intentarem aprofitar el bon moment i fer marca (baixar de 3h21m39s).

Ale xicots!

Aci teniu l'enllaç de la classificació:

http://www.carreraspopulares.com/fullscan_2010/V1_FS_detalle_corredor.asp?fr_id_corredor=432

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada