Última Hora

- -

dilluns, de novembre 29, 2010

Inaguració de l'Autovia

No és molt grat per la meua part comunicar-vos,que el tram Port d'Albaida-Muro-Cocentaina,s'inaugura dissabte de matí.

Com tots sabeu o quasi tots,he estat un defensor radical de la NO CONSTRUCCIÓ,d'aquesta autovía i de qualsevol altra que perjudique,tant a la gent com al medi per on es fà.

Aquestes ultimes setmanes,m'he estat barallant,A GRITO PELAO,amb tots els responsables de la construcció de l'autovía,per tal de que em deixaren les coses minimament arreglades al pàs per on visc.

Per desgracia,no he aconseguit rés......

Merda i més merda per on mires,les coses mal acabades,la gent amb preses per tal de que,EL AMIGO BLANCO I EL CHAQUETERO DE TURNO,ja sabeu a qui em referisc,vinguen demà per tal d'inaougurar aquesta autovía amb pernil,ví i unes cuantes rises absurdes,EN ESTA ÉPOCA DE PLURALITAT,AUSTERITATI I RETALLS PER DOQUIER,que jo ja l'ha anomene:L'AUTOVÍA A LA CRISI.





Finalitze aquest comentari,encara que xicotet,però que reflexa la meua indignació,diguent que espere que tot el que ha costat la construcció,tots els esforços,i les meues queixes,no queden en l'oblid,i que esta autovía aporte algo de prosperitat,es a dir:

QUE SERVISCA PER A ALGO....

No deixeu de lluitar per a que burrades com esta,no tornen a pasar,per que al meu pareixer,S'EN HAN PASSAT TRES POBLES.




SALVEM LA VALLETA!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada