Última Hora

- -

dimecres, de juliol 08, 2009

Camí 8: Creu i Pedres

"Avuí hem escomençat el dia amb un tram molt avorrit, tot pla al costat de la autovia, pero despres de mig matí ha escomençat la gracios. Hem passat pels montes de Leon que son molt impressionants, vistes espectaculars, també hem passat per la Creu de Ferro, on tots els peregrins del camí passen i deixen una pedra. Nosaltres també hem deixat la nostra pedra.
I al final hem arribat a Molinaseca una etapa de 107 km que ens deixa a les portes d'entrada de Galicia a partir d'aquí la muntanya ens espera".

Ara unes referencies que avalen la informació dels nostres 3 mosqueters:
Sobre un montón de piedras se yergue una sencilla cruz de hierro. Los peregrinos, cuando arrojan una piedra sobre el montón, se suman a una tradición milenaria para pedir protección en el viaje. Se cree que antes había un altar romano dedicado a Mercurio.



En esta jornada se alcanza la cota más alta de todo el Camino. Es una de las etapas más bonitas y la preferida de muchos peregrinos, si bien es un tramo muy largo y nada sencillo. A la hora de partir de Rabanal, el caminante debe salir ya muy mentalizado de la dureza del itinerario, para superar todas las dificultades y disfrutar de los paisajes y la belleza del terreno, sobre todo en el descenso. Los senderos por los que transcurre el itinerario no son malos, pero en algunos puntos es necesario ir con mucha atención.



i avuí 8 de Juliol: Escomença la Muntanya per entrar a Galicia: Molinaseca - Samos



Mostra un mapa més gran

Nota: Informació de referència extreta de la web: http://caminodesantiago.consumer.es/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada