Que prengua nota l'organització perque no seria el primer event que mor d'èxit.
DIVENDRES: ATRAPADO EN EL TIEMPO
Qui no ha vist eixa pelicula, on el protagoniste sempre es desperta al dia de la marmota. A nosaltres ens passà a l'hora d'entrar al parking; una suor gelada ens recorregué l'esquena quan l'organització ens col·locà dins del parking: ESTAVA PASSANT EL MATEIX QUE A JEREZ 2004. Un pam de gaxull al terra, la gent amb els camals arromangats i els cotxes pel mitg. La cosa no anà a més però els cotxes lluien decoració "del terreno".
Novetat en la porta del circuit: ja no ens piquen l'entrada i ens la passen per un escaner per tindre controlats quins seients estàn ocupats. També, per continuar la tradició en posar entrebancs a la gent, es prohibeix l'acces de carrets dins del circuit, aixina que el que vullga portar la nevereta ho té que fer a braços. Em jugue el que vullgau que a l'any que vé no ens deixen entrar les neveretes.....
Dins al circuit poca gent. 3 o 4000 persones com a molt a les grades mirant als valents del 125 com anaven caent com a mosques al no tindre control de tracció en la pista mullada. Les Motogp pareixien traques en rodes de tant quel feien servir. Poques conclusions perque la pista estava mullada.
DISSABTE: ¿ES ESTE EL DE LA PLAÇA DE L'AJUNTAMENT?
Canvi de plans per part de l'organització. Tots els cotxes a aparcar a la Reva. Una flota d'autobusos ens esperava per portarnos al circuit. El servei funcionà de maravella, tant al anar com al tornar. Amb mitja entrà al circuit també seria cas que el servei donara problemes... dels que ja parlarem el diumenge.
A la pista per la tele ja vareu el que va passar. A la grada el cel ens va acompanyar i encara que no va fer sol no va ploure. A pesar dels entrebancs de l'organització per entrar objectes, la tradicional cervesseta i l'imprescindible plis-play feren acte d'aparició al menú del Tot Motor.
Enguany estrenavem pancarta, ja que la primera va morir en combat. La situarem en un lloc estratègic, a l'entrada de Doohan al peu de la grada, i no la llevarem fins al diumenge, moment on ens fotografiaren in fraganti en el momentet en que estavem plegant-la.
DIUMENGE : CAOS
Altra pelicula per descriure el que es va viure. COm sabiem el que ens esperava matinarem i a les 8.30 estavem agafant el bus en la Reva. A les 8.35 a la porta del circuit. Fins ahí tot correcte. L'oratge ens acompanyà i al final va fer un sol de justicia.
La primera faena soles ens aposentem en la grada es ferse l'esmorzaret, i després pegar una volteta per la zona comercial. Hi hava de tot, pero com sempre a preus prohibitius.
També a la grada tinguerem una grata sorpresa.El sector 51 del a grada Mapfre estava completament buit i alguns de nosaltres anarem de okupes i per fi vegerem les carreres ben amples.
El plé fins a la bandera enguany no passà. A les taquilles quedaren 3000 entrades i la reventa et regalaven les entrades; molta gent es va fer arrere i més de un es va tindre que menjar l'entrada.
Comencen les carreres i les conclusions venen a ser quasi les de tota la temporada:
125: LA TEORIA DE LA LLIMONÀ. Molta força al principi, pero al final desbravats. Primer fiasco del matí
250: SPAGUETTI A LA BAUTISTANA. Per molt bò que siga bautista, enguany no és el seu any i a Simoncelli li ix tot. Segona poalada d'aigua freda.
MotoGp: L'AMOTET DE ROJO. Les ducati donant la nota, tant per davant com per darrere. Stoner al capdavant i els demés per darrere. Per darrere Elias en un ferro en rodes. En ixa moto prou feia que s'aguantava dret i no s'en anava per terra; quin desproposit de moto: fatal accelerant i molt inestable en frenades. De lo que passà a la tele ho vareu vorer.
I la festa al final: Els tipics embussos del diumenge es multiplicaren per 2. Nosaltres des de la grada observarem com es colasaven totes les ixides. La guardia Civil no deixava eixir les motos del parking, un riu de gent a buscar el tren i els autobusos, i en mitg de la gent els autobusos atrapats sense poder moures. Nosaltres vegerem la copa bancaixa i al final abandonarem la grada quan els vigilants jurats ens desallojaren al voltant de les 16.30.
El servei d'autobusos encara estava colapsat i no agafarem el bus fins al voltant de les 17.15; per agafar la seguent cua: de la Reva a Ribarroja per accedir a la A7. S'ens va fer de nit abans d'aplegar a l'autovia i aplegavem a casa al voltant de les 19.30. Igualet que a Montmeló: enguany des que varem ixir del circuit fins que aplegarem a Gaianes soles van passar 5 hores, i ací 4 hores per fer 100 km....
CONCLUSIONS
Valencia: 130 euros per un seient que al 2001 valia 65 és un preu excessiu. Tot el peix està venut i l'organització es la que més entrebancs li posa a l'espectador. Vorem si tornem a l'any que vé.
En quant als mundials, sensació a que les coses estàn desllavaçaes:
125: Poca experiencia de la gent, i els espanyols encara que en quantitat, no tenen molta qualitat.
250: RIP. Esta categoria està morta. En tres anys es correrà en motors de 600 4t i les fàbriques ja no invertiràn. Durant molts anys esta ha segut la categoria que més espectacle ha donat, per rendiment de les motos i dels pilots; com diu algú: Ja vorem!
MotoGP: Temporada marcada pels neumatics, que han exercit de jutge i on els nostres han anat de més a menys, aplicant el teorema de les 125 que ha dominat tota la temporada "llimonà de paperet".
Vists aquest mundial i el de Superbikes, em quede en les segons, on en aquesta mateixa pista enguany s'ha vist molt més espectacle, més emoció, més competitivitat i sobretot més motociclisme, a pesar de que el gran públic no sapia apreciar-ho.
Per a la propera temporada no garantitzem que RadioBox comente totes les carreres, pero alguna col·laboració farem.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada