Última Hora

- -

dimarts, d’octubre 03, 2006

Reaccions al resultat del passat diumenge:

(by Le Petit Raul)
SI SENYORS, EL PROXIM PARTIT ES CONTRA L´ALBADES!!!!!!!!!!!!!!!! PER FI TINDREM OCASIO DE PEGAR-LI UNA BONA PATA AL GUARDIA JURAT DE TURNO!!!!!!!!!!!
AIXI QUE TOTS A ENTRENAR QUE TENIM MOLTS CONTERS QUE AJUSTAR. TINDREM UNA BAIXA MOLT IMPORTANT JA QUE LA " BULMA " ES BAIXA PER ESTAR DE VIATGE, I ELL ELS HAVERA INTIMIDAD SEGUR... PERO ENS QUEDA CALAMAR I .... RACSA!!!!!! SEGUR QUE DESPRES DEL NUMERET DEL DISSAPTE MES D´UN LI TE POR.
JO COM AHIR JA SABIA EL NOM DEL RIVAL, EM VIAG PORTAR AHIR AL " VAMPIRLO " A CORRER JA QUE " EL QUE TUVO, RETUVO" I POTS SER NECESITEM EL SEU INSTINT CRIMINAL!!!!!!!!!
Le Petit, COM A COMPANY D´EQUIP ERES UN DESASTRE JA QUE ET BOTES TOTES LES CONCENTRACIONS, VENS MIG NANO AL CAMP..... PERO LA CRONICA ES MOLT REAL. QUI TEU A CONTAT, EL TEU GERMA??????? ENTRE MAREIG I MAREIG PODIES VORER ALGO??????
JO PER LA MEUA PARTIT, JA ESTIC INTENTANT MILLORAR ELS LLANÇAMENTS A PORTA I PER AL PROXIM PARTIT EM POSARE DOS SABATES " DRETES", AIXI NO PUC FALLAR. A PER CERT, EL PASE QUE LI VAIG DONAR A Calamar NO EL DONA MAKELELE NI BUFAT, AIXI QUE PER A SER JUSTES LES COMPARACION EM TENS QUE COMPARAR AMB DIARRA!!!!!!!!!!
VISCA EL BLACK POWER MERENGUE!!!!!!!! I SEMPRE RAUL, ESTIC AMB TU CAPI!!!!!!!!!
VISCA LA ROJA DE PLANES!!!!!!!!

/-----------------------------------------/
(By Vieri)

Molt ahí Txiqui!!! Jo propose la creació d´una patrulla de vigilància nocturna, que controle als jugadors més problemàtics en este aspecte. De moment la llista es composa per:

  • Le Petit Napoleon ( Autoproclamat President)

Si es descobrix algun altre component del club abusant de l´alcohol en hores intempestives, passarà a formar part de la llista negra.

/--------------------------------------------------/
(By Txiki)
Molt bé Le Petit, sort que hi ha algú que enten d'açò (i no ho dic perque la meua crítica siga bona). Crec que la crònica es reflexe fidel del que va passar al camp. Segur que als pròxims partits millorarem ... Respecte al estat físic de l'equip, que és penós, ahir va haver entrenament físic a Gaianes i sols es van presentar tres components de l'equip que són els únics que ja tenen la titularitat assegurada per al pròxim partit (a vore si la resta de l'equip s'apunta, que estem fets unes "aueles"). Recordar a tot l'equip que demà dimecres hi ha entrenament a Muro a les 20:00 (esteu al camp sobre les 19:45 per agafar parcel·la de joc) i que és molt important anar per acostumar-se al terreny de joc i al baló. També intentarem (si som prou gent) assajar xuts (coincidisc amb Le Petit amb la falta de punteria), tretes de corner, posicionament, ..., es a dir, de tot, ja que ens falta de tot.

Respecte a les eixides dels dissabtes, si en pille algun per ahí i el diumenge hi ha partit el portaré a casa de l'orella.

A10

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada