Última Hora

- -

dilluns, d’octubre 02, 2006

NO VA PODER SER! ( by Le Petit Napoleon)

El Gaianes United no va poder amb la joventut del equip contrari.

Bueno per lo que va del resultat vam perdre 4-1 però bueno es vam defensar tot el que vam poder i més (per a ser el 1er partit no està gens malament).

Les conclusions més destacades van ser:
- Calamar:El primer golejaor del GAianes
- Willy diu que no te que ixir del area: a vore si li cau el palo!
- Racsa: el maldecap d'ultim hora
-Vieri: el Dandy, va demostrar que pot millorar però que el equipo el necesita i sap jugar a futbol 7.
-Le Petit Raul: sols en el centro del campo!, feina bruta, com el millor makelele, pero malament en el chut a porteria (A reixos una bruixola, es diu axina?).
-Vampiro: va ser el millor, mira que poder respirar en la camiseta que duia ¡Era quasi impossible!
- Chiqui: molt bé fisicament i aixo que estava costipat, també algo perdut en el camp.
- El trainer "L'auela": prou be en les directrius del equip però molt malament en les jugades d'assaig.
- El lider: no ho va ser tant, algo desaprofitat en una banda per part del trainer.
-Couto: el capitan molt be en la seu parcela del joc
- la resta ni fu ni fa bueno mes fu que fa però es el primer partit

Per cert jo vaig ixir a Alcoi, però vaig cumplir com un jabato, vaig anar a per tots els balons que se'n anaven fora, vaig calfar a Willy, vaig fer de delegat...

A falta d'Escut aquest podria ser un dels candidats... AUPA UNITED!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada