125.c.c. Vint Anys Després...Podi Nacional.
Després de sortir desde bons llocs els pupilos, de Martinez "Aspar" amb Aprilia, van escriure altra linea en el llibre d'or del Motociclisme nacional.
Hector Faubel, Alvaro Bautista i Sergio Gadea, van ser els afortunats de reviure un podi, integrament formats per pilots nacionals.
Com ja va passar al 1986 en el GP d'Espanya al Jarama, un jove Jorge Martinez Aspar, un veterà Nieto i un jovencissim Manuel Herreros Champi, van fer que tota l'aficció es posara de peu quan van fer podi Espanyol en la desapareguda 80.c.c. amb les temudes " Balas Rojas" les DERBI de la fàbrica catalana de Mollet del Vallés.
Hector Faubel, Alvaro Bautista i Sergio Gadea, van ser els afortunats de reviure un podi, integrament formats per pilots nacionals.
Com ja va passar al 1986 en el GP d'Espanya al Jarama, un jove Jorge Martinez Aspar, un veterà Nieto i un jovencissim Manuel Herreros Champi, van fer que tota l'aficció es posara de peu quan van fer podi Espanyol en la desapareguda 80.c.c. amb les temudes " Balas Rojas" les DERBI de la fàbrica catalana de Mollet del Vallés.
G.P.Turkia 2006. ( "Aspar" Cap d'Equip. Bautista(2), Faubel(1), Gadea(3))G.P. Espanya 1986, fa 20 Anys ( Nieto (2), Aspar (1), Champi(3))
250.c.c. Barberà es destapa.
250.c.c. Barberà es destapa.
Algún dia tenia que passar, i va ser aquest cap de setmana. Després de que un japonés tombara al màxim aspirant "hui per hui" a guanyar la categoria del quart de litre, el mallorquí Lorenzo, Barberà va fer una de les millors carreres que es recorden mai. La carrera va estar molt disputada i desde les primeres voltes es va posar en les primeres pocisions. Pero per increible que pareixca a 5 voltes per al final encara i havien 9 pilots junts en les primeres posicions.
Així es va arribar a l'última volta amb Barberà entre els 3 primers i despres de molta lluita, va entrar en segona posició, encara que tenim que dir que a dos curves del final va topar amb un dels contraris, i va remontar explendidament.
Aquest cap de setmana Barberà s`ha destapat i ha tret tota la seva ràbia. Que pasarà quan torne Lorenzo a la pista?
MotoGP. No es poden cometre errors.
Dissabte els entrenaments es van fer amb aigüa i això no va anar massa bé per als pilots amb les millors màquines. Així sols hi van poder traure profit les Suzuki ( Vermeulen) i la Ducati de Sete.
Pero el diumenge la cosa va canviar. L'aigüa de nou va ser per a Sete que després d'estar les primeres voltes, quan els pilots de veritat van funcionar, ell va desapareixer del mapa. Que li passa al "pupas" aquest any?
Be, deixem al "pupas" tranquil i anem lo interessant de la carrera. Despres d'unes primeres voltes dominades per motos de segon nivell, les Honda de Hayden, Melandri i Pedrosa no van tardar en apareixer. Rossi també va apareixer pels primers llocs al final.
Pedrosa va fer una de les millors remontades, desde la quinta linia va arribar fins al primer lloc, lluitant amb Melandri, Hayden i Casey Stoner. Una dura lluita que va arribar a la última volta amb tots 3 emparellats. Pedrosa va arriscar més del compte i a poques curves del final. Va caure ( segons ell, va cometre un error que anys anteriors no havia comés.) Finalment va arribar en la 14 plaça dos punts que al final de temporada podrien ser molt valuosos.
Així es va arribar a l'última volta amb Barberà entre els 3 primers i despres de molta lluita, va entrar en segona posició, encara que tenim que dir que a dos curves del final va topar amb un dels contraris, i va remontar explendidament.
Aquest cap de setmana Barberà s`ha destapat i ha tret tota la seva ràbia. Que pasarà quan torne Lorenzo a la pista?
MotoGP. No es poden cometre errors.
Dissabte els entrenaments es van fer amb aigüa i això no va anar massa bé per als pilots amb les millors màquines. Així sols hi van poder traure profit les Suzuki ( Vermeulen) i la Ducati de Sete.
Pero el diumenge la cosa va canviar. L'aigüa de nou va ser per a Sete que després d'estar les primeres voltes, quan els pilots de veritat van funcionar, ell va desapareixer del mapa. Que li passa al "pupas" aquest any?
Be, deixem al "pupas" tranquil i anem lo interessant de la carrera. Despres d'unes primeres voltes dominades per motos de segon nivell, les Honda de Hayden, Melandri i Pedrosa no van tardar en apareixer. Rossi també va apareixer pels primers llocs al final.
Pedrosa va fer una de les millors remontades, desde la quinta linia va arribar fins al primer lloc, lluitant amb Melandri, Hayden i Casey Stoner. Una dura lluita que va arribar a la última volta amb tots 3 emparellats. Pedrosa va arriscar més del compte i a poques curves del final. Va caure ( segons ell, va cometre un error que anys anteriors no havia comés.) Finalment va arribar en la 14 plaça dos punts que al final de temporada podrien ser molt valuosos.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada