Última Hora

- -

dimecres, de desembre 16, 2009

La nevada [ By Vedranet]

Je,je,je em pense que el dia més mogudet ha sigut el meu

- Ahir a les 8.30 ixc de casa i a l'altura de la gasolinera retenció de vehicles.

- Una hora fins arribar a l'encreuament de turballos. Els municipals arribaven encara badallant i ens han fet abortar el viatge degut a que hi havien dos camions creuats al mig de la carretera.

- Matí perdut me'n vaig i faig una excursioneta al montcabrer. No he pogut arribar dalt de tot per falta de temps perquè sinó...



- Dutxa ràpida en arribar a casa i cap a l'escola.

- A les 3 i migja es posa a nevar com un descosit.

- A les 4.15 abandonavem l'escola tots els estrangers.

- Pose les cadenes per a pujar el port i me les carregue a la primera frenada.

- Començar el port la guàrida civil ens diu que cap arrere que hi ha un camió creuat al mig de la carretera i no es pot passar.

- Redeuuuuu com cau la neu. Arribe a ontinyent i em faig en unes cadenes noves decidit a donar la volta per alfafara (SORT QUE NO HO HE FET!!!)

- Telefone a la guàrdia cicil i diu que el port segueix tancat. Decideixc igualment anar fins que obriguen (Ja son les 6.30 de la vesprada)

- Al 20 minuts de estar fent cua i ja tot fosc obrin el port (ALELUIA)

- Arribe a casa i pense que d'aci ja no ixc en una setmana.



Però hui algun altre ha sigut l'afortunat i a gaudit plenament d'un dia de neu asoleiat. De vesprada m'he unit a ell i hem esquiat al Benicadell!!!



Si com ho sentiu. L'última foto no té desperdici: ADEUUUUUU!!!!!




Ala xics.

P.D. Per a la LLebre del Benicadell no et preocupes que ja et tocarà a tu algun dia i em faras les dents llargues.


ORACIÓ:
Gracies Senyor per fer-me afortunat
i poder gaudir dels teus regals.
Estic esquiant,
tot el dia en la serra del Benicadell!!!
Que neu i que sol!
Flipant, increible!

Amen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada