Última Hora

- -

dilluns, de juny 08, 2009

La Resaca de les Eleccions

Així es van viure i s'estan vivint les passades eleccions al Sannedrin:

[By Le petit Raul]: "Los Lunes a la Solana del Benicadell".
Com porteu la resaca electoral ????

Jo ahir estaba especialment satisfet pels resultats .... a Italia.

" Il cabalieri " a tornat a demostrar que no hi ha res millor que rodejar-se de ... ties en boles per a que el poble estiga amb tu .jajaja
Mariano apren, et queden ja menys de tres anys per a completar el arem i estaras a la moncloa...

El poble esta tranquil ... despres de tanta victoria cule la " muchedumbre " esta extasia...jajaja
El psoe a guanyat per a variar, aço no ho puc ni cambiar jo ..jejeje
Crec que 122 per al capoll, 74 per als colom, uns 15 per al bloc i algun vot per a l´esquerra mes catalana ...

Tot com mana la tradicio popular quant no hi ha res que rascar ..jajaja

Per cert, ahir van haber dos grans derrotats.... el alcoyano i el muro. Jo d´ells hem dedicaba a altra cosa....


[By L'analista suplent]

Bon dilluns i bona setmana.

Ahí van els resultats en guapet:

http://www.elpais.com/especial/elecciones-europeas/resultados/espana/comunidad_valenciana/alicante/gaianes/265



I en el meu nou poble:
http://www.elpais.com/especial/elecciones-europeas/resultados/espana/comunidad_valenciana/alicante/alcoy_/_alcoi/202

A l´estil aldea Gal.la, els únics pobles que resisteixen (amb alguna excepció més) a les legions peperes. jejejeje

Per cert, bona matinà em vaig pegar per a obrir la taula electoral. Almenys va vindre la presidenta titular i vaig aprofitar per a comprar uns xurrets i esmorzar com pocs diumenges.

[By L'Extrem .... ]

Veig que tot segueix igual....i que el poble és de idees fixes, encara que quan la cosa toca més aprop aquestes idees es queden a casa i voten al que els interessa, com ha de ser.

Estic content per aquests vots Catalanistes. És important que es cree una conciència alternativa, ja que aquest bipartidisme ens enviarà a tots a un puesto que fa molt mala olor.....alternatives, ja!.

Ja tenia jo ganes de que s'acabara aquesta campanya on la informació dels informatius estava controlada amb "cronometre", per que no li donaren ni un segon més del conter als partits que no havien tret vots en les passades eleccions. Així com volen que hi hagi alternatives, això que tots els periodistes i informatius denunciaven no es una mena de "censura"?

Crec que sobre la poca informació que hi ha dels partits minoritaris han tingut uns molt bons resultats, sino que li ho pregunten a Rosa Diez....en fi, visca les alternatives i evitem els bipartidisme....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada