Última Hora

- -

divendres, de desembre 12, 2008

RadioBox: R.I.P. 250

La categoría de 250 c.c. será sustituida en el año 2011 por Moto2

Definitivament el mundial de motos l’han acabat de sentenciar els mateixos que l’han fet pujar. El mundial de velocitat en essencia, i gràcies als fabricants japonesos que en el seu temps apostaren per les mecàniques 2t, era màximes prestacions en el minim de mecànica.

El que ens espera es un altre motoGp però en xicotet, per molta milonga que ens conten. La única categoría que hui per hui tenia competencia està finiquitada. El proper pas será vore el 125 en motors elèctrics, i si no, ja parlarem.


En l’ultima crònica de la temporada ja ho varem deixar caure, el mundial conforme està plantejat està perdent atractiu amb les mecàniques de 4t. Per vore aquest tipus de mecaniques cal anar al mundial de superbikes: hi ha quantitat i qualitat. A motoGp que tenim? Un italià i un d’Australia, poc més. Hi ha molta gent jubilada que en el seu temps donava molta més guerra en mecàniques inferiors (això si, autentiques bèsties entregant potència) que van fer gran este esport.

Mundial de 250: Descanse en pau


Una nueva categoría llegará al Mundial de motociclismo en 2011 en sustitución de la de 250 c.c. Se llamará Moto2 y estará reservada a mecánicas de cuatro tiempos y con una cilindrada máxima de 600 c.c. Los propulsores tendrán cuatro cilindros como máximo, pero también estarán permitidos los de dos y tres, en un guiño a los fabricantes europeos que quieran medir sus fuerzas a los japoneses.

El objetivo es que Moto2 sirva de apoyo a MotoGP..... segueix la noticia en : http://www.marca.com/edicion/marca/motor/motociclismo/es/desarrollo/1191392.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada