Última Hora

- -

dijous, de febrer 21, 2008

Vivències i no Vivendes!! [ By Vieri i Radio Box]

Davant d'aquestes noticies:

Bona noticia per als que encara no tenim casa. Metrovacesa comença a baixar preus. I segur que aço soles es el principi. Fins que no baixen un 50% no començaré a pensarmeu
Aquí vos posem unes vivencies que no Vivendes d'un company del Sannedrin:

Jo no hi ha dia que no rebra una cridà oferint-me un pis, resultat dels meus passetjos per la fira de la vivenda a València. Des de que vaig fer les meues primeres visites, fa uns 3 anys, fins al moment ni puto caso; normal, imatgineu-se el panorama: un jove que acabava d´ accedir al mercat laboral passetjant pels glamourosos stands de les promotores més importants de la nostra Comunitat, buscant un VPO enmig de l´eufòria provocada pel boom inmobiliari. JA JA JA... Veies a famosos fent-se fotos i menejant el mostatxo als stands, xiques joves i amb uns modelets que "pa qué" fent publicitat, llums, color, fantasia,.... En fi, que no vos conte el cas que em feien per a no ferir la sesibilitat de la gent... Això sí, anava a buscar pis i tots els anys me´n tornaba a casa carregat de caramels (com si haveren vingut els Reis Mags), amb llibretes i bolis, fins i tot un any em van regalar un pinet que encara el conserve al pati de ma casa (perdó, de casa dels meus pares).

Pues bé, ara la cosa s´ha girat un poc i em criden d´ inmobiliaries, promotores, constructores, i altres entitats, totes elles pertanyents al "clan de l´abús i l´atracament permés per la llei", oferint-me una vivenda al millor preu (això segons ells clar, perque el millor preu encara equival a mitja vida de treball forçat) i recordant-me que vaig visitar el seu stand no se quin any i em van rebre molt bé i quasi em regalen un pis per la meua cara bonica i eren molt bons amb mi iiii.... La mare que´ls va parir!!!!!! Per mi ja poden quebrar tots, el problema és el de sempre, els pobres treballadors a la puta calle i el constructor-promotor ja ho té tot a ben filat per a que no li toquen ni un duro.

No obstant, encara que els preus encara són de xiste, almenys ara que estic sol a València estes cridaes em valen de distracció, et posses en pla ricatxon i comences a fer preguntes com si estigueres interessat, possant condicions, indignant-me al escoltar el "precio final con garaje y trastero", apretant per ací i per allà, diguent que ja m´ho pensaré per que els seus preus estan fora del mercat (açò queda molt guai) i, a més, faig una labor de potenciació de la nostra cultura, sí sí, perque ara m´atenen en valencià fins els que han nascut enmig de La Manxa.

jejeje un show

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada