Última Hora

- -

divendres, de febrer 15, 2008

Pendència. [ By Vieri]


Hi ha una dita famosa, em sona que treta d´un evangeli, que diu: Per qué mires la palla en l´ull alié i no veus la biga que está al teu propi ull?

Crec que és totalment extrapolable al nostre país en un tema tan delicat com la independència. I es que jo no puc compendre com l´Estat espanyol s´implica i defensa la independència de regions que pertanyen a altres països, com Kosovo o com el Sahara Occidental, que no dic que no s´haja de fer, però en canvi s´oposa radicalment a qualsevol intent de referendum per a acatar la voluntat d´algun país que forma part del nostre propi Estat.

Un poc hipòcrita, no?

Pues bé, ara és el president rus el que ens pren com exemple per a reforçar la seua posició:

El presidente ruso, Vladímir Putin, dijo ayer que Occidente debería avergonzarse de lo que hace con respecto a Kosovo y advirtió de que el reconocimiento de la independencia declarada unilateralmente será un elemento desestabilizador en el mundo, un auténtico "Vesubio que explotará cuando lo deseen los que se guían por principios nacionalistas egoístas". Putin acusó a Occidente de aplicar un doble rasero en este tema y como ejemplo de ello citó a España y al Chipre turco. "En España la gente no quiere vivir en un solo Estado, entonces apoyadles allí", señaló.

Notícia publicada a "El País"

Jo no tinc ninguna simpatia per este personatge, però en este cas concret crec que no li falta raó, Com es pot anar pel món defensant coses que tu no permeteixes a la teua propia casa?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada