Última Hora

- -

dimarts, de juliol 17, 2007

Un Blog Amic

Es un plaer informar-vos que no sols la gent del Sannedrin llegeix aquestes linies, la gent de la comarca també es fa resó de les nostres noticies i estan interessats.
Un d'ells ens ha fet arribar un comentari que volem compartir amb tots vosaltres:

Beniarres al dia dijo...

Apreciat veí. He vist el teu blog i em sembla molt interessant. Jo he creat un blog que parla del meu poble Beniarrés i sobre coses que em semblen interessants. El meu blog és http://beniarresaldia.blogspot.com/ i m’he permès el luxe de posar el teu blog com a blog amic. Si tens algun iconvenient meu dius i et llevaré.

Que dius que tenim un inconvenient....tot el contrari despres d'haver passat per l'aprovació del Sannedrin et comuniquem que també farem el mateix gest amb tú i et possarem en la secció ENLLAÇOS.

1 comentari:

  1. Gràcies per tot.
    Es evident que t'agraden les motos, tal vegada es vejam aquest any a Xest.
    Sempre que vaig veig la Penya Tot Motor de Gaianes. Aquest any s'acostarem de Beniarrés anem junts una vintena.

    ResponElimina